Maatregelen voor het verifiëren van beoordelingen

Onze producten worden uitsluitend beoordeeld door klanten die deze daadwerkelijk hebben gekocht. Elke hier vermelde beoordeling is van een echte klant voor zijn werkelijke bestelling in onze winkel. Met welke maatregelen we dit in ons beoordelingsproces zekerstellen, wordt hieronder kort toegelicht.

Wanneer en Hoe?

Ongeveer 5 tot 10 dagen na het voltooien van een bestelling vragen we de klant om een beoordeling te geven. De uitnodiging wordt per bestelling verzonden via een e-mail naar het e-mailadres dat voor de bestelling werd gebruikt.
Als er binnen de volgende 7 dagen geen beoordeling wordt gegeven, herinneren we met een e-mail nogmaals aan de mogelijkheid. Daarna versturen we geen verdere uitnodigingen.

De e-mail bevat een voor deze bestelling geldige gecodeerde link, waarmee een beoordeling kan worden gegeven. Zodra de beoordeling voor een bestelling is gegeven, kan er geen extra beoordeling worden gedaan.

Er kan niet anoniem of zonder een bestelling worden beoordeeld.

Hoe werkt het?

Een bestelling kan met 1 tot 5 sterren (beoordelingscijfers) beoordeeld worden. Uit het eenvoudige gemiddelde van de beoordelingscijfers van alle afgegeven productbeoordelingen wordt vervolgens een totaalscore berekend.

De waardering is als volgt gedefinieerd:

  • 5 sterren: Vind ik geweldig
  • 4 sterren: Vind ik leuk
  • 3 sterren: Niet slecht
  • 2 sterren: Vind ik niet leuk
  • 1 ster: Vind ik helemaal niet leuk

Naast de beoordelingscijfers moet de klant ook nog een korte titel en commentaar geven om zijn ervaringen in eigen woorden te delen.

Publicatie

Bij het indienen van de beoordeling moet de klant expliciet instemmen met de publicatie van de beoordeling op onze site. Alleen de voornaam van de klant, de sterrenbeoordeling, en de titel en beschrijving in eigen woorden worden gepubliceerd. Er worden geen persoonsgegevens zoals achternamen gepubliceerd.

Beïnvloeding

Wij bieden geen voordelen, speciale voorwaarden, kortingen of andere prikkels voor het geven van een positieve beoordeling of voor het intrekken van een negatieve beoordeling. Alleen als compensatie voor de moeite van het geven van feedback, belonen wij de gegeven beoordeling soms met acties zoals vouchers of terugbetalingen. Voor de "beloning" maakt het niet uit of de gegeven beoordeling positief of negatief is. Het resultaat van de beoordeling (positief/negatief) wordt niet beïnvloed. Wij vinden het belangrijk om feedback van de klant te ontvangen, wat zonder prikkels zelden gebeurt.

Beoordelingen van derden

Voor onze winkel zijn er geen beoordelingen van derden, zoals bijvoorbeeld via Google, Trusted Shop, ...

Klantenbeoordelingen

De druk is scherp en kleurecht. Bestelling en levering waren probleemloos. Dus alles zoals je het zou wensen.
- Ernst
Afdruk Fotocollage Dibond 60x60cm
Vertaald: Toon origineel (de) Vertalen
Het product en ook de service zijn zeer goed. De levering vond snel plaats, de zending kwam onbeschadigd aan.
Ik heb dit product al meerdere keren met succes cadeau gedaan en kan het zonder aarzeling aanbevelen.
- M.-Theres
Afdruk Fotomozaïek [Online] Hardfoam 40x40cm
Vertaald: Toon origineel (de) Vertalen
Klantfoto van M.-Theres voor beoordeling Afdruk Fotomozaïek [Online] Hardfoam 40x40cm
Uploaden en afhandeling van de bestelling waren snel en probleemloos.
- Philipp
Afdruk Fotomozaïek [Software] Canvas 100x70cm
Vertaald: Toon origineel (de) Vertalen